Eerste paar dagen Canada

28 april 2018 - Leamington, Canada

Hallo allemaal,
Het is nu Za 28-4-2018.
Ik ben 25 April goed aangekomen en heb mijn visum gelijk bij de grens gekregen.
Van Windsor airport ben ik gebracht naar Leamington waar mijn gastgezin woont.
Ze zijn erg gastvrij en ze helpen me graag met dingen organiseren.
26 April mocht ik mee de omgeving ontdekken. Je ziet hier veel drive-thru, groten auto's en typisch Ameikaanse/Canadeese dingen die je in de films ook ziet. 27 April ben ik naar mijn stagebedrijf geweest omdat de mensen uit mijn gastgezin daar ook werken. Ik heb geholpen bij het organiseren van de bedrijfs BBQ. Op deze BBQ heb ik de mensen leren kennen die mij hebben geholpen om hier te komen en mijn begeleiders voor komende tijd. Iedereen is super enthousiast en ze willen mij graag helpen met mijn stage. Maandag krijg ik nog een gedetailleerde rondleiding van mijn stagenbegeleider. In de avond van 27 April ben ik nog met de dochter uit het gezin haar vrienden gaan chillen,ijs eten, spelletjes spelen.
Zij zijn rond de 25 jaar oud.
28 April. Ik ga zo een cadeau kopen voor de moeder van de huisman want morgen is er een surpriseparty in Windsor. Verder ga ik nog naar een sportcenter waar je kan basketballen, ijshockeyen, zwemmen, voetballen en daar is ook een gym. Tot zo ver verloopt alles goed. Ik moet nog wel wat dingen aanvragen maar dat heeft nog wel even. Daar kan mijn stage bij helpen.
Groet Hugo

1. Mariëlle:
    28 april 2018
    Hoi Hugo, dat klinkt goed allemaal!
    Leuk dat je allerlei mensen leert kennen met wie je he goed kunt vinden en ook mensen die meer over de omgeving kunnen vertellen! Begin je maandag of dinsdag met werken? Succes met de laatste administratieve handelingen die je nog moet doen! Mensen willen je graag helpen, super goed om te horen! Geniet, blijf je verbazen over alles wat je ziet en meemaakt! Ik verheug me nu al op je volgende blog! 😘👍
  2. Mariëlle:
    28 april 2018
    Lieve Hugo
    Wat ben ik super trots op je! Je hebt in die paar dagen al veel mee gemaakt: nieuwe indrukken, nieuwe mensen, andere taal en natuurlijk een ander land. Ik verheug me op je volgende verhalen. Wat eet je zoal, hoe verloopt je werk bij Sunset, wat onderneem je in de weekenden en voetbal je in een team of vrijwillig met mensen die toevallig allemaal zin hebben om te sporten.
    Ik ben ontzettend blij voor je dat je het zo geweldig naar je zin hebt bij Sayde en Gus, kinderen en hondje. Geniet er van!!!
    Big hug, mama
  3. Marijke Koelewijn:
    30 april 2018
    Leuke eerste blog met een heldere eerste indruk. Fijn dat je het al naar je zin hebt!
  4. Damman laan:
    3 mei 2018
    Wij lezen nu ook mee met jouw reisverhalen, en foto's te zien
    wat fijnzo ook een beetje mee in Canada te zijn
    Groetjes opa en oma Amstelveen